wtorek, 28 sierpnia 2012

#26 Urodzinowy Liama


                HAPPY BIRTHDAY LIAM ! <3


W szkole zawsze śmiano się z Liama. Nigdy nie rozumiałam dlaczego. Byłam jedyną osobą, która się z Nim przyjaźniła, dlatego nie miałam nikogo więcej. Zawsze mogłam się Mu wyżalić. Zastępował mi nawet przyjaciółkę, której nigdy nie posiadałam. Opowiadał mi o dziewczynach, które Mu się podobają. Zawsze byłam zazdrosna. Dlaczego ? Nie wiem. Przecież to tylko przyjaźń.
Wiadomo, że życie nie zawsze idzie po naszej myśli. Mamy wiele problemów, a zwłaszcza w okresie dojrzewania. Zawsze kiedy Liam widział moje rany po cięciu się patrzył mi w oczy, brał moje dłonie i całował nadgarstki. Nie wiem co bym bez Niego zrobiła. Teraz wszyscy mówią o Nim same dobre rzeczy. Od kiedy jest sławną osobą wszyscy Jego dręczyciele stali się Jego 'fanami', a ja nie mam z Nim kontaktu. Bardzo tęsknie za Jego piosenkami wymyślanymi dla mnie. Za Jego oczami. Za Nim. Od początku XFactora 'śledzę' Jego życie. No cóż... Ułożyło Mu się. Pisałam do Niego na TT, ale wiadomo jak bardzo trzeba się starać, żeby to przeczytał, a co dopiero odpisał.
Wybrałaś się na koncert Jego zespołu. Miałaś bilet VIP. Ciężko było Go zdobyć, ale udało się. Kiedy Liam popatrzył się po raz pierwszy w moją stronę to zastygł. Nie ruszał się, nie śpiewał. Niall zrobił to za Niego. Sami byli oszołomieni zachowaniem Li. Widziałaś tylko łzę spływającą po Jego policzku. Na szczęście to był koniec koncertu. ' Na szczęście ', ponieważ nie mogłaś doczekać się wejścia za kulisy. Ciężko było odnaleźć byłego przyjaciela w tłumie fanek. Stał do Ciebie tyłem. Dotknęłaś Go palcem. Natychmiast odwrócił się. Czułaś łzę spływającą z Twojego oka. Wtuliłaś się w Niego szepcząc Mu do ucha :
- Stęskniłam się...
- Zakochałem się.. 
- Ja rozum...
- W Tobie. 



_____________________________________
Badziewny i chuj ! xD Nie podoba mi się, ale nowego nie pisałam, bo wczoraj byłam zajęta wymyślaniem 2 smutnych. Myślę, że są dobre, bo ryczałam jak kłupia. Naprawdę. xD Kocham Was wszystkich. ; 3
#Izulkonator :D CO ROBICE Z OKAZJI TEGO ŚWĘTA ? :D

2 komentarze:

  1. nie zepsułaś, jest wspaniały! Prawie się popłakałam. Serio*kiwa głową byś uwierzyła*

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze wybacz, ale zapomniałam skomentować, a jak dodałaś to mnie w domu nie było..Hah na telefonie źle się dodaję kom. To jest boskie, że ojapierdolekurwamać takiego dzieła bym nie stworzyła no ! Jak mi jeszcze raz piśniesz słówkiem, że coś zjebałaś, zpsułaś (xd) itd to jebnę Ci kalafiorem w twarz może wtedy się ogarniesz i zaczaisz, że masz talent i basta ! Strzeż się gościa z trąbką, jak bd we Wrocławiu XD Hah, kocham to i Ciebie ♥ czekam na nowe dziełooo *.*

    OdpowiedzUsuń